شال و روسری ارکیده

    با شال و روسری ارکیده بیشتر آشنا شوید :

    Sunday، ۲۴ Aazar ۱۳۹۸

    شال نخی چاپی دیجیتال ارکیده :

    ◀️ شال های نخی چاپی دیجیتال ارکیده از الیاف نخ مصنوعی{ پلی استر پنبه } تهیه شده و فوق العاده بینظیر و متمایز از بازار میباشد . این شال ها به هیچ عنوان لیز نیست و از کیفیت چاپ دیجیتال(یک رو) بالایی برخوردار میباشد .این شال ها به دلیل ضخامت پارچه مناسب هوای سرد و پاییزی بوده و میتوان بصورت روزمره از آن استفاده کرد.

    روسری ابریشم فاستونی ارکیده :

    ◀️ روسری ابریشم فاستونی ارکیده انتخاب اول بانوان محجبه و خوش سلیقه ایرانی میباشد . کیفیت بالای رنگ ، مقاوم بودن در برابر ساییدگی و چروک شدن و سبک بودن از ویژگی های روسری ابریشم فاستونی ارکیده میباشد . این روسری به دلیل جلوه و شکوه خاصی که دارد آن را به یک روسری مجلسی منحصر به فرد تبدیل کرده است. روسری های ابریشم باید به سبک لبنانی سر شود و یا از ابزارهای ملزمات حجاب مانند گیره یا سوزن استفاده کرد تا از سُر خوردگی آن جلوگیری شود.

    روسری نخ ابریشم گارزا ارکیده :

    ◀️ روسری نخ ابریشم گارزا ظاهر درخشان و براقی دارد . از ویژگی های این روسری میتوان به دور دستدوز بودن ، نرم و لطیف بودن و منحصر به فرد بودن آن اشاره کرد . روسری نخ ابریشم گارزا به هیچ عنوان لیز نبوده و می توان آن را بصورت روزمره و یا در مجالس رسمی استفاده کرد. این روسری از ترکیب الیاف نخ و ابریشم تولید شده است. روسری های نخ ابریشم گارزا پرطرفدارترین روسری در بازار ایران هستند.

    روسری ابریشم توییل ارکیده :

    ◀️ روسری ابریشم توییل ارکیده به دلیل جلوه و شکوه خاصی که دارد آن را به یک روسری فوق العاده منحصر به فرد تبدیل کرده است.دور دست دوز بودن، کیفیت بالای رنگ ، مقاوم بودن در برابر ساییدگی و چروک شدن از ویژگی های روسری ابریشم توییل (کجراه) ارکیده میباشد. این روسری کمی لیز بوده و بهتر است به سبک لبنانی سر شود و یا از ابزارهای ملزومات حجاب مانند گیره یا سوزن مخصوص استفاده کرد تا مانع سُر خوردگی آن شود . روسری ابریشم توییل (کجراه) ارکیده انتخاب اول بانوان محجبه ایرانی میباشد.

    روسری نخی امانوئل ارکیده :

    ◀️ روسری نخی امانوئل ارکیده از بافت نخی ضخیم تولید شده و مناسب هوای سرد و پاییزی هستن. پارچه های روسری های نخی امانوئل ارکیده با بالاترین کیفیت در کشور ایران تولید میشن و کیفیت چاپ روسری ها شما رو شگفت زده میکنه . این روسری ها فوق العاده زیبا ، متمایز از بازار و منحصر به فرد میباشند . این روسری دور دست دوز بوده و به هیچ عنوان لیز نیست و میتوان آن را بصورت روزمره استفاده کرد.

    روسری نخی فلور ارکیده :

    ◀️ روسری نخی فلور ارکیده ظاهر درخشان و براقی دارد و همچنین بسیار نرم و لطیف میباشد . این روسری ها مناسب هوای پاییزی و سرد بوده و از کیفیت چاپ دیحیتال بالایی برخوردار است. روسری های نخی فلور ارکیده از جنس پارچه پلی استر تولید شده و به هیچ عنوان لیز نبوده و میتوان بصورت روزمره از این روسری استفاده کرد.

    روسری نخی تافته ارکیده :

    ◀️ روسری نخی تافته بسیار سبک ؛ خنک و نازک هستند . این روسری گزینه بسیار مناسبی برای فصل بهار و تابستان بوده و بخصوص برای هوای گرم گزینه ی مناسبی بوده چون جریان هوا از داخل روسری عبور میکند . روسری های نخی تافته برای استفاده روزمره مناسب هستند .

    روسری نخی ژاکارد ورساچه ارکیده :

    ◀️ روسری نخی ژاکارد ورساچه ارکیده از بافت نرم و لطیف ساخته شده و مناسب هوای سرد و پاییزی است. پارچه ی روسری های نخی ژاکارد ورساچه ارکیده با بالاترین کیفیت در کشور ایران تولید و با بهترین کیفیت چاپ دیجیتال {یک رو} می شوند . این روسری ها فوق العاده زیبا ، متمایز از بازار و منحصر به فرد میباشد . این روسری نخی به هیچ عنوان لیز نبوده و میتوان آن را بصورت روزمره و یا در مجالس رسمی استفاده کرد.

    * آشنایی با پارچه ژاکارد : به پارچه ای گفته میشود که در تار و پود پارچه طرح و نقش بکار رفته باشد . در این روسری طرح و نقش مارک ورساچه (Versace) بکار رفته است.

    روسری نخی وال ترک ارکیده :

    ◀️ روسری نخی وال ترک ارکیده به دلیل سبک، خنک و نازک بودن و از همه مهمتر لیز نبودن انتخاب اول بانوان ایرانی در فصل بهار ، تابستان است . البته بسیاری از بانوان از این روسری ها در دیگر فصول سال نیز استفاده میکنند چون فوق العاده منحصر به فرد و با کیفیت است . پارچه ی روسری نخی وال در کشور ترکیه تولید و در ایران با بهترین و بالاترین کیفیت چاپ دیجیتال میشود . از مهمترین ویزگی روسری های نخی وال ارکیده میتوان به دور دستدوز بودن و پرز ندادن آن اشاره کرد . یکی دیگر از مهمترین ویژگی روسری های نخی وال ارکیده مناسب بودن آن برای استفاده ی روزمره و یا مجالس رسمی است. این روسری بهترین و با کیفیت ترین روسری نخی موجود در بازار ایران میباشد.

    ◀️ شال نخی پاییزه ارکیده :

    ◀️ شال نخی پاییزه ارکیده از الیاف نخ مصنوعی{ پلی استر پنبه } تهیه شده و فوق العاده بینظیر و متمایز از بازار میباشد . شال های نخی پاییزه ارکیده به هیچ عنوان لیز نیست و از کیفیت چاپ دیجیتال(یک رو) بالایی برخوردار میباشد . این شال ها مناسب هوای پاییزی و سرد بوده و میتوان بصورت روزمره از آن استفاده کرد.

    شال نخی وال دیجیتال ارکیده :

    ◀️ شال نخی وال دیجیتال ارکیده به دلیل سبک، خنک و نازک بودن و از همه مهمتر لیز نبودن انتخاب اول بانوان ایرانی در فصل بهار ، تابستان است . این شال رو میتوان بصورت روزمره و یا در مجالس رسمی استفاده کرد.